Pubblicato il 2 mag 2025

Informazioni sul ruolo

What You’ll Do

  • Customer Retention & Growth: Own the customer relationship post-sale, ensuring satisfaction, retention and ultimately revenue growth in liaise with the sales team.
  • Campaign Performance: Monitor ADV campaign results, identify areas of improvement and proactively suggest optimizations.
  • Strategic Planning: Work closely with Key Account Managers (KAMs) to shape campaign calendars and editorial plans that align with customer goals.
  • Customer advocacy: Collaborate with the Tech team to troubleshoot issues and contribute to product roadmap evolution.
  • Insights & Reporting: Prepare regular performance reports and insights to share with clients and internal stakeholders.

What We Offer

  • Competitive salary based on experience.
  • Performance-Based Bonuses: Significant bonus tied to customer retention and company success metrics. When Everli wins, you win.
  • A collaborative and mission-driven team
  • Flexibility with hybrid work, up to 2 days remote-working per week
  • Growth opportunities in a fast-scaling tech company

Profilo ricercato

Who You Are

  • 1–3 years of experience in customer success, sales operations, digital marketing, account management, or similar roles.
  • Strong analytical mindset and confidence working with data and KPIs.
  • Excellent interpersonal skills—you know how to build relationships and instill trust.
  • Comfortable working across multiple teams (sales, product, tech).
  • Native in Italian, fluent in English (written and spoken).
  • Highly proficient with google and microsoft office suites. Comfortable with MySQL would be a plus.
  • Bonus: familiarity with digital ADV campaigns, retail/eCommerce environments or MarTech tools.
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Di più su Everli

79 impiegati Ecommerce

Everli Spa, nata nel Settembre 2014, è un esempio di impresa innovativa e in forte crescita nel settore della spesa online.
La missione aziendale è da sempre quella di offrire un servizio di marketplace per la spesa che unisce la comodità dell’online con la cura e l’attenzione dell’acquisto fisico, grazie a una rete di shopper freelancer gestita in crowdsourcing.

Il servizio di Everli si distingue per la sua capacità di far dialogare l’online con l’offline in maniera unica.
Gli utenti possono effettuare ordini dai loro supermercati di fiducia tramite la piattaforma, avendo a disposizione l'intero catalogo del punto vendita grazie all'integrazione quotidiana con l'insegna del supermercato, mentre una rete di shopper, automuniti e formati, si reca nei punti vendita per selezionare con cura i prodotti.

Gli shopper di Everli non sono paragonabili ai rider o a chi opera la logistica di ultimo miglio, che quindi porta prodotti da A a B, ma professionisti che si occupano dell'intero processo di spesa.
Inoltre, grazie alla possibilità di contatto diretto tra shopper e utente (se autorizzato), è possibile gestire in tempo reale eventuali sostituzioni o mancanze di prodotti, garantendo un servizio personalizzato e di alta qualità.

 

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